Firemná akcia pobočiek Zvolen a Žiar
Naše pobočky medzi sebou spolupracujú, čo je dôkaz aj spoločného posedenia kancelárii Zvolen a Žiar nad Hronom :-)
Naše pobočky medzi sebou spolupracujú, čo je dôkaz aj spoločného posedenia kancelárii Zvolen a Žiar nad Hronom :-)
Všetko musí byť po prvýkrát, ale nie posledný :-) Už o nás vedia na celom Slovensku aj čitatelia najpredávanejšieho denníka Nový čas (vydanie 11.4.2016).
Zábavne doobedie strávila pobočka Žiar nad Hronom v športovo, zábavno, pracovnom naladení. Neplánované akcie sú tie najlepšie!
Auto pre najlepšieho makléra mesiaca marec 2016 putuje prvykrát do Trnavy, prevzala si ho maklérka Ivana Salczerová. Gratulujeme!
Pozrite si náš Newsletter vydaný pre jarný seminár maklérov 2016, v ktorom sa dočítate čo všetko sme stihli v roku 2015 a čo plánujeme. Prajeme príjemné čítanie :-)
Newsletter HALO reality JAR 2016
(18 MB)
Cez víkend sa opäť uskutočnil pri Prievidzi celoslovenský seminár maklérov HALO reality, s účasťou viac ako osemdesiat spolupracovníkov. Maklérom boli predstavené novinky vo firme, prednášky o tom ako byť iný / jedinečný na trhu a nechýbalo ani vyhlásenie najlepších, s odovzdávaním vecných cien. TOP maklérmi za rok 2015 sa stali: 1.Ing Alexandra Bernátová (Prievidza), 2. Ivana Salczerová (Trnava), 3. Ing. Hana Dubovská (B.Bystrica). Ako nováčikovia roka boli vyhlásení: 1. Mgr. Beáta Ninisová (Malacky), 2. Miroslav Jakubkovič (Nitra), 3. Ing. Roman Kolorátek (Žilina). Nechýbalo ani vyhodnotenie najlepších pobočiek, najviac fotiek s klientami a iné súťaže. Gratuľujeme a ďakujeme všetkým za účasť, uvidíme sa opäť na jeseň.
Prvý a zároveň neprehliadnuteľný polep auta v Dunajskej Strede, ktorý sa nedá nevšímnúť na aute manažéra pobočky Michala Jediného.

Opäť (24.3.2016) ste nás mohli nájsť v TV magazíne denníka Pravda :-)
Už tretí neprehliadnuteľný polep auta v Bratislave, ktorý sa nedá nevšímnúť, na aute manažérky pobočky Ing. Kataríny Paršovej.

V mestách Bratislava, Martin, Trnava a Banská Bystrica už jazdia miestne autobusy s reklamou HALO reality! Pre túto formu reklamy sme sa rozhodli z dôvodu neustáleho pohybu autobusov a veľkého množstva populácie jazdiacich verejnou dopravou.